شما اینجا هستید   |

    رویدادها : معاون وزیر صمت: باید به سمت اقتصاد رقابتی حرکت کنیم

محمدمهدی برادران در مراسم تکریم و معارفه مدیران صمت آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش پررنگ آذربایجان‌شرقی در حوزه‌های اقتصادی اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت در خصوص مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و عضویت در پیمان‌های مختلف و عضویت در پیمان شانگهای انتظار داریم آذربایجان‌شرقی به عنوان استانی پیشتاز در بخش‌های مختلف، نقش ملی خود را در حوزه های اقتصادی نیز ایفا کند.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در حوزه‌های صنعت و معدن وجود دارد با چالش‌های مختلفی مواجه هستیم و در این زمینه نیز انتظارات عمومی بالاست.

وی ادامه داد: امیدواریم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی بتوانیم شعار سال را به نحو احسن محقق کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت رویکرد وزارت صمت را حرکت به سمت اقتصاد رقابتی عنوان کرد و گفت: در این رابطه برنامه‌های مختلفی اتخاذ شده است.

برادران افزود: با کمک تشکل‌های بخش خصوصی موارد مختلف در بخش‌های صنعت و معدن و تجارت شناسایی و در قالب لیست به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است تا این موارد به صورت عملیاتی دنبال شود.

وی تاکید کرد: باید به سمت اقتصاد رقابتی حرکت کنیم و بستر را برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان تسهیل کنیم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به کارنامه درخشان محمدجعفر عظمایی یادآور شد: عظمائی،  یک سرمایه بزرگ با عنوان خوشنامی و پشتوانه و حمایت مردم را دارد.

دسته بندی : رویدادها
به اشتراک بگذارید : | | |