شما اینجا هستید   |

انتصاب جدید مدیر عالی حرم مطهر امام رضا

 

طی احکامی از سوی تولیت آستان قدس رضوی، مدیر عالی حرم، اعضای هیات امنای آستان، شورای راهبردی موقوفات، بنیاد بهره وری موقوفات، بنیاد کرامت رضوی و دیگر زیر مجموعه های آستان در تاریخ ۱۳-۰۴-۱۳۹۹ معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس همزمان با سالروز میلاد با سعادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) توسط تولیت آستان قدس رضوی صادر و اعضای هیئت امنای حرم مطهر، شورای راهبردی موقوفات، هیأت امنای بنیاد بهره وری موقوفات، هیئت مدیره بنیاد کرامت رضوی و اعضای شورای علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس بر اساس این احکام محمدمهدی برادران با حکم حجت الاسلام والمسلمین مروی به سمت مدیرعالی حرم مطهر رضوی منصوب شد.

«ترسیم نقشه راه و مبانی اصولی آینده‌نگر، نوآورانه و کارشناسانه برای طراحی برنامه‌های واحدهای مختلف حرم مطهر و ایجاد شفافیت برای ارائه خدمات با کیفیت به زائران»، «ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان از طریق تدوین و حسن اجرای منشور حقوق زائر در جهت ارتقا و تعمیق سرمایه اجتماعی»، «پایش و کنترل مسیر تحقق حقوق زائران در بارگاه مطهر رضوی»، «توسعه وقف و نذر، فرهنگ‌سازی و مراعات غبطه وقف و اهتمام به اجرای دقیق نیات واقفین»، «صیانت از آیین‌های مذهبی و سنت‌های ریشه‌دار حرم مطهر رضوی»، «حفظ و ارتقای جایگاه والای خدمه و خادمیاران با رعایت ادب، مهربانی و رأفت رضوی» و «نگهبانی و مراقبت از گنجینه منحصر به فرد هنر معماری و خطاطی و تزئین به کار رفته در مجموعه بناها و فضاها» و «اشراف و مدیریت بر واحدهای تبلیغی، اماکن متبرکه، امور رفاهی و زائرین و امور نگهداری و فنی در حرم مطهر» از اهم موارد مورد تأکید تولیت آستان قدس رضوی در این حکم است.

یادآوری می شود، تولیت آستان قدس رضوی عهده دار ریاست شورای راهبردی موقوفات، شورای علمی و فرهنگی و هیات امنای حرم مطهر هست.

برادران پیش از این مدیریت‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی و هماهنگی در خراسان رضوی و مسئولیت شرکت‌ها و موسسات اقتصادی آستان‌قدس را برعهده داشته‌است.

رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منصوب شد.

نمایندگان کلان مناطق در کمیته علمی مبارزه با بیماری‌‌های عفونی منصوب شدند.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) منصوب شد.

وی همچنین مدت‌ها ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی را برعهده داشت و سابقه دیرینه‌ای نیز در شهرداری مشهد مقدس به عنوان معاون شهردار دارد.

 

به اشتراک بگذارید : | | |